MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal BULASIK SÜNGER'INDEN KEDICIK...SÜNGER KEDI

BULASIK SÜNGER'INDEN KEDICIK...SÜNGER KEDIBu kedicigin yapilisini ilkokulda faaliyet dersinde ögrenmistim ama süngerden kedi yapildigini da çoktaan unutmustum taaki yüzük kutum için sünger lazim oluncaya kadar..Sünger alirken aklima geldi kedicik bir degil bi kaç tane aliverdik süngerden..Evde ne varsa boncuk kurdela süsleyiverdik kizimla birlikte.Yavrusumun çok hosuna gitti bu faaliyet..Kedimizin isim bile koyduk..Süslü..:)) Okul öncesi çocuklar için güzel bir oyuncak sevimli bir arkadas..Yapmasida çok kolay; süngeri tam ortadan sikica bagliyoruz , süngerin kisa kenarindan iki tarafinada kulakciklarini bagliyoruz hepsi bu..göz burun falan yoksa bile boya kalemleriyle boyayabilirsiniz..
Bugünlerde yorumlariniza geri dönüs yapamiyorum sizleri ziyarete gelemiyorum, kusura bakmayin dostlar...3-5 gün daha böyle devam edecek gibi görünüyor...Kartopu'nun fikir yumagi sitesinde baslattigi yarismaya katilmaya karar verdim..Biliyorsunuz katilimlar çokdan basladi bir çok arkadasin tasarimi onay almis facelerinde okuyorum..Henüz vakit var sizlerde katilabilirsiniz..Sonuçta kazanmak çok güzel olur süpriz olur çok mutlu eder beni elbet. Açikçasi öyle ustalar varki kendime pek bi sansda vermiyorum hatta tasarimim kabul edilirmi ondan bile emin degilim ama hadi hayirlisi olsun diyerek katilmis olmanin mutlulugunu heyecaninida yasamak istiyorum desemde bellimi olur diye yarismanin ödülü ile ilgili hayaller kurmaya basladim simdiden:))) neler yapicam neler bi bilseniz:))
Neyse dostlarim, ziyaretçilerim bizden haberler simdilik bu kadar..InsaAllah ilerleyen günlerde tüm yorumlara iade ziyareti yapacagim..Gününüz güzel geçsin selametle kalin..sevgiler..

BULASIK SÜNGER'INDEN KEDICIK...SÜNGER KEDI



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri