MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal 2012 KOLAY LIF MODELLERI

ÖRGÜ LIF MODELLERISizlere kolay ve güzel bir model gösteriyorum.Modele köse kisimdan baslanarak örülüyor yildiz örgü teknigi kullanilarak örülüyor Tiga üç sefer ip çekiyoruz dolgun olmasi için yoksa çok basit bir görüntü olusuyor  belirli bir boya geldikten sonra yanlardan azaltarak bir tane kalana kadar örüyoruz.Ben bu modeli çok begendim sarili ve pembelisinin çok güzel olacagini düsünüyorum en kisa zamanda deneyecegim.Bu modeli bir arkadasta gördüm HANDAN hanimda kendisine tesekkür ediyorum benimle bu modeli paylastigi için buna benzeyen degisik örnekleride çektim ara ara sizlere yayinlarim hepinize kolay gelsin. NOT:yildiz örgüsünü bilmeyen bayanlar var ise resimli anlatimini yapabilirim mesajinizi bekliyorum 

KOLAY LIF MODELLERI



2 yorum:

Adsız dedi ki...

yıldız örgüsü nasıl yapılıor
msn ultr_1996@hotmail.com MESAJ atarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

yaptıklarınızın içinde bir tek şu yeşil lif bişeye benzemiş pehh

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri