MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal Yazma Oya Modelleri 2012

yazma oya modelleri 2012 ismini verdim ama 2012 model degil bunu söylemek isterim :).
Yazma Oya Modelleri 2012




Yazma Oya Modelleri 2012
bu yazma oyasi 50 yillik anne annemin çezizine hediye olarak konulan bir yazma oyasi modelleri.anne annem zamanla kullanmamis saklamis.bana hediye olarak vermisti.rahmetlik nur içinde yatsin insallah.yadigar ve antika anlayacaginiz.bende çok itina ile saklayip kendi çocuguna aktarmak istiyorum.yeni nesil bu güzelim oyalarin kiymetini bilirler insallah.onlar artik dantel yapmiyorlar ama insallah ümit ettigim gibi olurda kültürümüze sahip çikarlar degilmi dostlar.bizler 12-13 yaslarinda dantel yapmasakda elimize bir örgü aliyorduk.en azindan lif örmeye veya oyuncak bebeklere kazak örmeye basliyorduk degilmi.simdiki çocuklar örgüyü bir kenara birakalim annelerine mutfakta yardim,nebileyim masayi kaldirmak gibi ortaligi toplamak gibi temel islerden bile uzaklar.nebileyim bunun sorumlusu belkide bizleriz degilmi.
Yazma Oya Modelleri 2012




Yazma Oya Modelleri 2012
onlari bugibi islerden mümkün oldugunca uzak tutuyoruz.sorumlulugu onlara vermiyoruz.sorumluluk almayan çocukta böyle yetisiyor tabiki.tavsiyem biraz sorumluluk verin onlara sorumluluk alan çocuk kendine güveni artar ve gelisir.ben böyle düsünüyorum.

Yazma Oya Modelleri 2012








Yazma Oya Modelleri 2012




yazma kenari oya örnekleri, yazma oya modelleri, yazma oya örnekleri, oya örnekleri, yazma kenari oya modelleri 2011, yazma oyalarihavlu kenari dantelleriYazma Oya Modelleri 2012



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri